FAQ - Veelgestelde vragen
Voor alle gevonden voorwerpen klik hier.
Klik voor meer informatie over de betreffende categorie | |
Arbitrage | Aantal vragen: 2 |
Gastouders | Aantal vragen: 13 |
Horeca | Aantal vragen: 3 |
LISA Helpdesk | Aantal vragen: 5 |
Nieuw tenue 2024 | Aantal vragen: 11 |
Technisch Team | Aantal vragen: 1 |
Zaalhockey | Aantal vragen: 2 |
Mist u informatie hier? Mail ons op [email protected] |
Nieuw tenue 2024 |
Ik wil een teamshirt met bedrijfslogo sponsoren, hoe werkt dit? |
Als je een team wilt sponsoren met een bedrijfslogo op het shirt dan draag je als sponsor de kosten voor nieuwe shirts plus de drukkosten van de Hockeywinkel. De kosten voor een shirt zijn € 39,95 en de drukkosten zijn afhankelijk van de plek op het shirt.
Voor de eenduidigheid zijn alleen donkerblauwe logo's toegestaan; op uit- en thuisshirt.
Rugnummers zijn toegestaan, spelersnamen niet omdat de shirts 2-3 jaar bij het team blijven.
Offerte vraag je aan via [email protected] met een cc naar [email protected]
De Vrienden hebben meer info over hoe het werkt dus neem gerust contact met hen op als er vragen zijn.
|
Ik wil graag rugnummers voor het team. Kan dat? |
Wil jij een naam of rugnummer op het shirt? Dit kan de Hockeywinkel voor je verzorgen. Bij het afhalen van het shirt in Barendrecht van woensdag 21 februari tot en met vrijdag 1 maart kan jij opgeven welke naam en of rugnummer je op je shirt wil. Wij maken dit dan zo snel mogelijk in orde. Stem dit voor de zekerheid wel even af binnen het team waar je speelt. Als je als compleet team zoiets wil laten verzorgen vraag dan een offerte aan via [email protected] |
Is een uitshirt verplicht? |
Een uitshirt is niet verplicht om aan te schaffen. We vinden het wel heel leuk als zoveel mogelijk teams het aanschaffen. Als club willen we graag samen met de Hockeywinkel en The Indian Maharadja een uniforme uitstraling neerzetten op het veld tijdens de wedstrijden. Daarom geldt tijdens de periode van uitlevering van het nieuwe een speciale combinatie-actie op de wedstrijdsokken en het broekje of rokje. |
Is het nieuwe rokje of broekje verplicht? |
Als club willen we een uniforme uitstraling van onze leden op het veld. Als club willen we graag samen met de Hockeywinkel en The Indian Maharadja een uniforme uitstraling neerzetten op het veld tijdens de wedstrijden. Daarom geldt tijdens de periode van uitlevering van het nieuwe een speciale combinatie-actie op de wedstrijdsokken en het broekje of rokje. |
Is het verplicht om het wedstrijdshirt in te leveren? |
Je kunt bij de Hockeywinkel in Barendrecht jouw huidige thuis-wedstrijdshirt kosteloos omruilen voor het nieuwe thuis-wedstrijdshirt. Je krijgt alleen een nieuw shirt mee als je je huidige shirt inlevert. |
Komen er ook keepersoutfits? |
Natuurlijk komt er ook een nieuw keeperstenue. Dit volgt zo snel mogelijk. Zodra we een datum hebben voor passen en uitlevering, nemen we contact op met de coördinator Keepers. |
Moet ik ook het blauwe shirt inleveren? |
Nee, het blauwe shirt mag je houden en kun je blijven gebruiken voor de training. Het is niet de bedoeling dat je dat bij uitwedstrijden draagt. Voor uitwedstrijden kun je het nieuwe witte shirt aanschaffen of allemaal eenzelfde wit shirt dragen. |
Moet ik verplicht naar Barendrecht rijden? |
Gezien de aantallen en de logistiek is het verplicht om een afspraak te maken (zie voor de datumprikker hieronder) voor het passen en ophalen van jouw nieuwe shirt. Dit is alleen mogelijk als je het huidige shirt inlevert op basis van jouw lidnummer. Inschrijven via: http://datumprikker.nl/afspraak/inschrijven/pjx69v4kjq6qckwc Mocht omwisselen bij de Hockeywinkel niet mogelijk zijn dan is er een (beperkte) mogelijkheid op 2 maart bij ons op de club. Hiervoor hoef je de datumprikker niet in te vullen. Maar pas op, dit is beperkt mogelijk. |
Sponsor logo op het wedstrijdshirt? |
Voor (potentiële) sponsoren is het mogelijk om een sponsorlogo te laten drukken op het nieuwe wedstrijdshirt. Mocht je als ouder of teamlid kleding of andere attributen willen aanschaffen voor het team, dan is het goed om te weten dat de Hockeywinkel het exclusieve recht heeft op het gebruik van ons logo. Daarom loopt altijd de aanvraag hiervoor via de Vrienden van de IJssel en de Hockeywinkel en je kunt dit doen via [email protected]. |
Waarom wisselen we van tenue? |
NHC De IJssel heeft bijna 10 jaar met de vorige kledingleverancier samengewerkt. Op basis van door leden gegeven feedback over beperkte voorraad, pasvormen in combinatie met de commerciële voorwaarden zijn we als vereniging drie jaar geleden gaan onderzoeken welke andere partijen in de markt een samenwerking kunnen aanbieden die op onze wensen aansluit. Omdat het om een grote beslissing gaat die al onze leden raakt, hebben wij de tijd genomen om een besluit te nemen in samenwerking met de kledingcommissie en onze leden. |
Wat zijn de prijzen van het nieuwe tenue? |
In samenwerking met de Hockeywinkel en The Indian Maharadja lanceren we een introductie-aanbieding van 21 februari tot en met zaterdag 2 maart:
|